A játékfejlesztés alapjai Cocos2D-vel

Posted by | · · · · · | Webstar Works | Nincs hozzászólás a(z) A játékfejlesztés alapjai Cocos2D-vel bejegyzéshez

Április 25-én tartottam előadást a pécs.web meetup-on (Fenyó előző pécs.web előadásához szorosan csatlakozik). Nem ez volt az első előadásom, így valamennyi tapasztalatom volt már a közönség előtt való szereplésben, de ez volt az első alkalom, hogy a nézők között többségben voltak számomra ismeretlenek. Az előadáson a Cocos2D keretrendszeren keresztül bemutattam a 2D-s játékfejlesztés alapjait, és kitértem néhány szó erejéig az OpenGL ES 2.0-ra is.


A megemlített és említésre méltó eszközök és források listája:

2D motorok

http://www.cocos2d-iphone.org/
http://www.cocos2d-x.org/
http://twolivesleft.com/Codea/
http://www.coronalabs.com/products/corona-sdk/
http://www.madewithmarmalade.com/
http://gamua.com/sparrow/

3D motorok

http://unity3d.com/
http://www.unrealengine.com/udk/

Fizikai motorok

http://box2d.org/
http://chipmunk-physics.net/

Textúra szerkesztő

http://www.codeandweb.com/texturepacker

Particle tervező

http://www.71squared.com/particledesigner
http://blog.naver.com/h0965

Bitmap font készítő

http://www.angelcode.com/products/bmfont/

Grafikai könyvtárak

http://www.opengl.org/
http://www.khronos.org/opengles/

Cocos2D WYSIWYG szerkesztő

http://cocosbuilder.com/

Cocos2D eszközök (egy részét kiemeltem fentebb)

http://www.learn-cocos2d.com/2011/06/complete-list-cocos2d-tools/

Share on FacebookShare on Google+Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on RedditShare on LinkedIn

No Comments

Leave a comment