A Trackateam 2.0 fejlesztése

Kedvezményezett neve: WEBSTAR CSOPORT KFT.

A projekt címe: Trackateam 2.0 fejlesztése

A szerződött projekt összege: 56 719 826 Ft

A szerződött támogatás összege: 104 161 304 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 54,45 %

A projekt tervezett kezdési dátuma: 2019.01.01.

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.10.31.

A projekt azonosító száma: GINOP-2.1.2-8-1-4-16-2017-00313

 

A projekt tartalmának bemutatása: Jelen fejlesztési projektünk célja, hogy az okostelefon, a felhőszolgáltatások, a BigData, a gamifikáció eszközeit egy egységes rendszerbe foglalva minőségi szoftvert nyújtson utánpótlás nevelő sportszervezetek részére, mely támogatja az utánpótlás nevelő sportszervezetek edzésszakmai, tehetségkutatási, egészségmenedzsment munkáját. Segíti őket abban, hogy jó tehetséggondozó klubbá váljanak, és kiemelkedő sportolókat neveljenek, továbbá, hogy mindezt minél fenntarthatóbb, racionális finanszírozási keretek között valósítsák meg. A sportágfüggetlen rendszerrel az utánpótlás neveléssel foglalkozó szervezetek nemcsak gazdaságosabban, fenntarthatóan működnek, hanem olyan kontrolleszköz került az működésükbe, amely szavatolja mind az adminisztrációs, mind a szakmai munka színvonalát. A rendszerünk egy digitális közösségbe helyezi a résztvevőket, fejleszti az edzésmunka színvonalát, növeli a sportolói motivációt, monitorozza az egészségi állapotot.

A fejlesztés keretében a Trackateam nevű sportmenedzsment szoftvert az elmúlt években összegyűlt felhasználói és saját tapasztalatainknak megfelelően teljesen új alapokra helyezését, „újrafejlesztését” valósítjuk meg. A fejlesztés keretében egy teljesen új prototípus készül el, mely esetünkben egy alkalmazáscsomagot jelent. Ezen alkalmazáscsomag egy webes alkalmazásból és egy mobil applikációból áll. Kutatások szerint a sportkarrier sikeressége alapvetően azon múlik, hogy milyen annak az élménynek a minősége, amit a sportoló nap, mint nap az edzések és versenyek során átél, megél. Az alkalmazásban – a professzionális és letisztult UX megoldások mellett – megvalósítunk olyan játékmechanizmusokat és játékélmény-technikákat (gamifikáció), melyeken keresztül digitális és sportszakmai szempontból növelhető a sportolói, edzői motiváció és elköteleződés, és amely hozzájárul a sportolói élmény minőségének növeléséhez. Ebből a szempontból nagyon fontos a közösséghez való tartozás élményének fokozása, a saját teljesítmény monitorozásának és a szakmai anyagokhoz (videók, versenyteljesítmény) való korlátlan hozzáférés lehetőségének megteremtése is. A játékélmény és elmélet bevonásával szerettük volna érdekeltté tenni a felhasználókat az alkalmazás használatában, ezzel még több információ gyűjtését és elemzését lehetővé téve. Az alkalmazásban a sportolók saját maguk alakíthatják profiloldalukat és olyan információkat is hozzáadhatnak, melyek szervezői oldalról nem tudnak bekerülni a rendszerbe. Itt különösen az életmóddal, mentális állapottal kapcsolatos adatbevitel jelenti a hozzáadott értéket az edző és a rendszer szempontjából.